Shop Mobile More Submit  Join Login
WIDSIO Ep 2 [Friends] by AmukaUroy WIDSIO Ep 2 [Friends] by AmukaUroy
This story follows a plot, so to understand the story, please start on Ep 1 [Murders]: [link]

for those confused, "WIDSIO" means "When in doubt, SERK it out." This mini-series follows the completely made-up adventures of my friends and I, in COLOR! huzzah!

Rule #1 of Survival: Every man for themselves.
Add a Comment:
 
:iconjk-anime:
jk-anime Featured By Owner Dec 2, 2013  Hobbyist
 this reminds me of  www.youtube.com/watch?v=1hyqiS… >:D
Reply
:iconxxangelsofchaosxx:
xXAngelsofChaosXx Featured By Owner Oct 21, 2013  Hobbyist General Artist
YOU WERE WRONG! YOU WERE VERY VERY WRONG!!!! 
Reply
:iconminecrafroger:
minecrafroger Featured By Owner Jul 25, 2013  Hobbyist Writer
poor guy, he is vampier meat now
Reply
:iconellycoo:
EllyCoo Featured By Owner Jul 24, 2013  Hobbyist General Artist
Poor Jake!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reply
:iconshilkeo7:
shilkeo7 Featured By Owner Jun 11, 2013
aww, you guys didn't get a chance to poke the dead body with a stick! :(
Reply
:iconjms61899:
jms61899 Featured By Owner Jun 6, 2013  Hobbyist Digital Artist
OMG NOOOOOODLE ARMS I LOVE IT
Reply
:iconalsationlover07:
AlsationLover07 Featured By Owner May 31, 2013  Hobbyist Traditional Artist
toooo funny to be true!
Reply
:iconfirefly2fairy:
Firefly2fairy Featured By Owner May 30, 2013
I picture that last panel as myself. ...I even told my friends that if it came to it you don't gotta be the fastest, you just gotta make sure you aren't last cuz that's who dies first. ...They claaaaaaim I would trip someone to save myself but come on...I'm not thaaaaat evil...pffft.
Reply
:iconphoenixoflife:
PhoenixofLife Featured By Owner May 29, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Shit... You need these guys to wear name tags. XD

I'm sorry... I haven't read these in a while. Just graduated college and all that..... >8)
Reply
:iconxxvamvampirexx:
xXVamVampireXx Featured By Owner May 29, 2013  Hobbyist Artist
Lol last panel so funny
Reply
:iconcloothie:
cloothie Featured By Owner May 29, 2013  Hobbyist Artist
omg that last panel
Reply
:iconpolandwire:
PolandWire Featured By Owner May 26, 2013  Student General Artist
Welp I'll just say again v_v I love the new colored panels. They really show off the improvements in your style. 'Specially in the first and last panels.
Reply
:iconsitimeowmeow:
SitiMeowMeow Featured By Owner May 25, 2013  Hobbyist General Artist
Ohmaigad that last panel! xDDDD
Reply
:iconawkpenquin:
AwkPenquin Featured By Owner May 24, 2013  Hobbyist General Artist
...what does serk mean?
Reply
:iconshizloopy:
Shizloopy Featured By Owner May 26, 2013
Sexy + Jerk = Serk
Reply
:iconjefferythemoonworm:
Jefferythemoonworm Featured By Owner May 23, 2013
XD that last panel.
Reply
:iconfandomviruspatientpc:
FandomVirusPatientPC Featured By Owner May 21, 2013  Student General Artist
Your freak out panel is sooo awesome X3 I love their expressions XDD
Reply
:icondappleswirl:
Dappleswirl Featured By Owner May 20, 2013  Hobbyist General Artist
Cody's face in the fourth panel XD
Reply
:iconjacklancaster:
JackLancaster Featured By Owner May 20, 2013  Hobbyist Traditional Artist
I have a great way to lose weight, I lost 27lbs in just 2 months! and lost them in a very healthy way and without having to eat less :), if you're interested (or in this case Jake) you can send me a message and I'll tell you how :)
Reply
:iconxeno667:
Xeno667 Featured By Owner May 20, 2013
If 'You are what you eat,' then Lord Voldemort, He-Who-Must-Not-Be-Named...
is a fancy pretty silvery unicorn.

His skin's even the right color...
Reply
:iconlezithian:
Lezithian Featured By Owner May 20, 2013  Student Traditional Artist
Hahahahahahaha! I dont know what to say cept laugh at this whole comic strip
Reply
:iconsizacu:
Sizacu Featured By Owner May 19, 2013  Hobbyist General Artist
oh my god cody- really love that last panel xDDD
Reply
:iconmudfire56:
mudfire56 Featured By Owner May 19, 2013  Hobbyist Digital Artist
The last panel...rofl xD
Reply
:iconminato-kushina:
Minato-Kushina Featured By Owner May 19, 2013
The best final quote ever! :lmao:
Reply
:iconthedorkyweirdo:
THEDORKYWEIRDO Featured By Owner May 19, 2013  Hobbyist Traditional Artist
omg, just like real life xD
Reply
:iconenvy-you:
Envy-You Featured By Owner May 18, 2013
the end killed me.
Reply
:iconxxdaniellexx1995:
xxdaniellexx1995 Featured By Owner May 18, 2013  Student General Artist
"You thought wrong!"
He can't run so he's dead weight...I think right!
Reply
:iconkolerayeah:
KoleraYeah Featured By Owner May 18, 2013
-what a hard rule xD
Reply
:iconshadowmarialove:
shadowmarialove Featured By Owner May 18, 2013  Student Writer
Wow, I agree with that rule~
Reply
:iconlilybear93:
lilybear93 Featured By Owner May 18, 2013
hahahah that was so messed up but funny as hell!! poor jake his ass his gonna be eaten!!
Reply
:iconanimemad11:
animemad11 Featured By Owner May 18, 2013  Hobbyist Traditional Artist
... Is it bad that i'm suspecting that Dei is the guy in the cloak? Y'know, for plot twists!
Well, either him or Voldemort has a new taste for dead muggle girl blood.
Reply
:iconshuru10:
Shuru10 Featured By Owner May 18, 2013  Hobbyist General Artist
That's what I thought!!

I was like, "Umm. Voldy, she's not a unicorn. Just sayin'." XD
Reply
:iconanimemad11:
animemad11 Featured By Owner May 19, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Haha, really? Cool.

"Also, no, none of those boys are Harry Potter. Merlin Voldie, get your shit together!" Ahaha.
Reply
:iconspinelred:
SpinelRed Featured By Owner May 18, 2013
Is it Dei? I bet it's Dei. Dei's a vampire. DON'T LIE TO ME, BOY.
Reply
:iconkuroshi18:
Kuroshi18 Featured By Owner May 18, 2013
What would Dei have done if he was there?
Reply
:iconstiched-heart-shi:
Stiched-Heart-Shi Featured By Owner May 18, 2013  Student Writer
........Just....just.....no......Mosquitoes.....
Reply
:iconlordtygon:
LordTygon Featured By Owner May 18, 2013
Lol. The punchline is hilarious! Awesome work! :D
Reply
:iconsugarangels:
Sugarangels Featured By Owner May 18, 2013  Hobbyist General Artist
The last panel was hilarious... and so true (I would do the same thing :P)
Reply
:iconcremberry:
cremberry Featured By Owner May 18, 2013
Oh I love that "YOU THOUGHT WRONG!"
Cracked me up XD
Reply
:iconditkata:
ditkata Featured By Owner May 18, 2013
why's jake's leg broken?
Reply
:iconjewelclaus:
JewelClaus Featured By Owner May 18, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Please tell me this was fake cuz I think I am imagining him outside :iconscaredplz:
Reply
:iconbludragon77:
bludragon77 Featured By Owner May 18, 2013
Don't worry, it's just a story. *pat, pat*
Reply
:iconjewelclaus:
JewelClaus Featured By Owner May 19, 2013  Hobbyist Traditional Artist
....that creepy guy in the woods...with a cloak.....VOLDEMORT :I
Reply
:iconturcobandido:
turcobandido Featured By Owner May 18, 2013
Everyone thoughg wrong
Reply
:iconirako-of-the-desert:
Irako-of-the-Desert Featured By Owner May 17, 2013
I love that last line! XD You and your friends are hilarious, please continue to share the hilarity with all of us.
Reply
:iconblacksnowwonderland:
BlackSnowWonderland Featured By Owner May 17, 2013  Hobbyist Digital Artist
Pfffft, that last panel is just great.

Cody, don't ever change.
Reply
:iconzarode1505:
Zarode1505 Featured By Owner May 17, 2013  Hobbyist General Artist
YES, VIRGIN GAY BLOOD


Oh God, he'd kill me if I actually said that to him, haha.
Reply
:iconlillexe:
lillexe Featured By Owner May 17, 2013  Hobbyist Digital Artist
YOU THOUGHT WRONG! XDDDD I'm dying!!!!
Reply
:iconpopsicleaddiction:
PopsicleAddiction Featured By Owner May 17, 2013  Hobbyist General Artist
You don't need to outrun the monster, you just gotta outrun the guy next to you.
Reply
:iconmrsixtyfour:
MrSixtyFour Featured By Owner May 17, 2013  Student Traditional Artist
IF only Yoru was there! none of this would have happen!
Reply
Add a Comment:
 
×
Download PNG 402 × 1111




Details

Submitted on
May 17, 2013
Image Size
369 KB
Resolution
402×1111
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
10,707
Favourites
536 (who?)
Comments
107
Downloads
7
×