Shop Mobile More Submit  Join Login
Genius or Fool by AmukaUroy Genius or Fool by AmukaUroy
When I heard that there might be a chance Yondaime might still be alive (CUZ HE IS!! >0 ) I thought of what the interaction between him and the Kyuubi (9 tailed fox) might be...

(1) Don't crush my hope! he MAY be alive

(2) Cuz i wanted to draw the Kyuubi in human form >D

(3) I dunno where he's going... Maybe to Disneyland or something

EDIT: I know the gate doesn't "open" for him to pass, but Yondaime's WAY smaller then the Kyuubi, so he may squeeze through
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Again, THANK YOU FOR THE FAVS AND COMMENTS IN ADVANCE SINCE I CAN'T EVER SEEM TO THANK EVERYONE!!

~~Yoru :'D
Add a Comment:
 
:iconwarthog-flammarion:
Warthog-Flammarion Featured By Owner Mar 29, 2014
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD!!!! Oh Diosssss!!!!!!!!! Me mató de risa con la cara cuando se dio cuenta de que Yondaime no estaba.......

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD!! Oh Godddd!!! He killed me with laughter at his face when he realized that Yondaime was not .......
Reply
:iconobeliskgirljohanny:
Obeliskgirljohanny Featured By Owner May 18, 2013  Student Digital Artist
so thats what the nine-tail fox looks like in human form.....
talk about ironic
Reply
:iconjacob3908:
Jacob3908 Featured By Owner May 16, 2013
*spoiler alert*

He was brought back to life and is on his way with the other reanimated kage to fight Madara.
Reply
:iconmoonprincess4:
moonprincess4 Featured By Owner Apr 28, 2013  Hobbyist General Artist
He's so smart it makes him stupid
Reply
:icontoast-is-king:
Toast-Is-King Featured By Owner Apr 10, 2013
i meant to put "if"....srry...i type too fast.....i typed that post in 3 seconds!
Reply
:iconelectriclyme:
ElectriclyME Featured By Owner Nov 11, 2013
lucky i wanna type that fast i typed this in 5 second :o!!!
Reply
:icontoast-is-king:
Toast-Is-King Featured By Owner Apr 10, 2013
what is he really captured him like that?! too funny!!!! kmsl
Reply
:iconblossomscherry:
BlossomsCherry Featured By Owner Apr 1, 2013
Laughing so hard here......
Reply
:iconmoonprincess4:
moonprincess4 Featured By Owner Jan 22, 2013  Hobbyist General Artist
lol
Reply
:iconkataangbandit:
KataangBandit Featured By Owner Jan 22, 2013
I love you xD
Reply
:iconvampirechibi-chan:
Vampirechibi-chan Featured By Owner Sep 22, 2012  Hobbyist Artist
lol XD
Reply
:iconppgirl16:
PPGirl16 Featured By Owner Jul 2, 2012  Hobbyist General Artist
Ha! Take that Nine-Tails! :nana:
Nice one, Minato. Nice one.
Reply
:iconblazikenify:
Blazikenify Featured By Owner Oct 29, 2011
Is Kyuubi a girl?
Reply
:iconppgirl16:
PPGirl16 Featured By Owner Jul 2, 2012  Hobbyist General Artist
No. Kyuubi's a guy.
Reply
:iconblaze-rider16:
Blaze-Rider16 Featured By Owner Sep 14, 2011
i wuv this
it is amazing
Reply
:iconkuro-kai08:
kuro-kai08 Featured By Owner May 13, 2011
lol
Reply
:iconthefly469:
TheFly469 Featured By Owner Apr 10, 2011  Hobbyist Traditional Artist
Sneaky little Minato!! :giggle:
Reply
:iconxxzaramanagurlwutxx:
xxzaramanagurlwutxx Featured By Owner Jan 27, 2011
ahahahahh
Reply
:iconjakeraiya92:
jakeraiya92 Featured By Owner Dec 27, 2010
Genius
Reply
:iconllamas-eat-pie:
LLAMAS-EAT-PIE Featured By Owner Nov 11, 2010  Hobbyist General Artist
Love the expressions XD
Reply
:iconsilverandzuko:
SilverandZuko Featured By Owner Sep 19, 2010  Student General Artist
LOL Kyuubi has an Inuyasha emotional facial thingy lol
Reply
:iconmaryanime:
MaryAnime Featured By Owner Jun 24, 2010  Hobbyist
que lindo se ve minato...

y me da algo de pena el kyuubi XD
Reply
:iconhanako01:
Hanako01 Featured By Owner Jun 10, 2010
lol ever since I saw the konoha festival movie and saw yondaime walking o: so I still believe that he must be alive XD
Reply
:iconamukauroy:
AmukaUroy Featured By Owner Jun 11, 2010  Student Traditional Artist
AND HE KINDA WAS!! :D
Reply
:iconhanako01:
Hanako01 Featured By Owner Jun 12, 2010
lol it was like 2 seconds of living proof :meow:
Reply
:iconleontinees:
leontinees Featured By Owner Apr 26, 2010
Poor kyubi-chan, I feel sorry for him (:D)
Reply
:iconorchidalex:
OrchidAlex Featured By Owner Apr 1, 2010  Student Digital Artist
This is so funny, I love the way you draw minato, and his funny expressions XD
Reply
:iconxxxtormentxtaylorxxx:
xXxTormentxTaylorxXx Featured By Owner Nov 7, 2009
lol
that was hilarious^^
Reply
:iconthe-great-m-v:
The-Great-M-V Featured By Owner Sep 30, 2009
why didn't the Kyuubi squeeze through while in human form?
:confused:
ya know!!!
just saying...ya know!!!
Reply
:iconnarkuto:
Narkuto Featured By Owner Dec 31, 2009
she was in fox form at the time and was distracted by her anger the first time and when minato picked up the seal she was scared that he would seal her back so she had no time to react
Reply
:iconbakunohakkyou:
BakuNoHakkyou Featured By Owner Aug 27, 2009
what the XD
Yondaime is so awesome XD
Reply
:iconrawringpixie:
rawringpixie Featured By Owner Mar 20, 2009
they look so happy and excited in the first panel!!
i loves it!
:+favlove:
Reply
:iconworgak:
Worgak Featured By Owner Nov 4, 2008
fem kyu ftw :D
Reply
:icondreaminglionesse:
DreamingLionesse Featured By Owner Sep 30, 2008  Professional
OMGOMGOMGOMGOMG. O. M. G. I just can't stop laughing at this one! xD

OMG!!!! I know what would be funny! Anthro Kyuubi vs. Inuyasha! Who will win?? xD
Reply
:iconamukauroy:
AmukaUroy Featured By Owner Oct 3, 2008  Student Traditional Artist
rofl!! who indeed!
Reply
:icondreaminglionesse:
DreamingLionesse Featured By Owner Oct 3, 2008  Professional
*imagines it* You are great at drawing stuff! I've got a few questions.

Have you ever drawn werewolves? Echidnas, preferrably the red ones? Metal Alchemists with a suit of armor for a brother? Bald yellow kids? Pokemon? o.o Sorry, too many questions. ^^;
Reply
:iconamukauroy:
AmukaUroy Featured By Owner Oct 4, 2008  Student Traditional Artist
:0

No...to the above. Why?
Reply
:icondreaminglionesse:
DreamingLionesse Featured By Owner Oct 4, 2008  Professional
*pokes my journal* D8
Reply
:iconmasterdemonx:
masterdemonX Featured By Owner Sep 30, 2008
AHAHAH! :D That's an old trick! :XD:
Reply
:iconamukauroy:
AmukaUroy Featured By Owner Oct 3, 2008  Student Traditional Artist
but he fell for it! XD
Reply
:iconmasterdemonx:
masterdemonX Featured By Owner Oct 3, 2008
ahahah true! :D
Reply
:iconwolfspirit23:
WolfSpirit23 Featured By Owner Sep 9, 2008
lol i love the way you draw and the comics you make even if i read your comics like i done even no!
i juss love them
Reply
:iconamukauroy:
AmukaUroy Featured By Owner Sep 10, 2008  Student Traditional Artist
Thank you!! Glad you like them!
Reply
:iconwolfspirit23:
WolfSpirit23 Featured By Owner Sep 10, 2008
you are welcome i love this one alot
Reply
:iconlana1994:
Lana1994 Featured By Owner Sep 4, 2008  Student Digital Artist
XD
wait kubbi looks almost like kushina :?
hum, i think kushina lie about being human XD
Reply
:iconmissmybcmiyuki:
missmybcmiyuki Featured By Owner Aug 28, 2008  Hobbyist
minato is so hilarious, the title is so right
is he a genius or a fool? >w<
Reply
:iconkitsune-chan14:
Kitsune-Chan14 Featured By Owner Aug 18, 2008
That was freakin hilarious! I couldnt stop laughing. Also I Think hes still alive too.
Reply
:iconjuliejap23:
juliejap23 Featured By Owner Jul 25, 2008
Yup...so ttly uber alive....my thoughts exactly. *Glomps Kyuubi*
Reply
:iconpassionate-eyes:
Passionate-Eyes Featured By Owner Jul 24, 2008  Hobbyist General Artist
i think its a little of both
Reply
:iconinutashiogirl:
inutashiogirl Featured By Owner Jul 17, 2008  Student
Omg that was funny!!!!!!!!!!faves!
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 1006 × 4068




Details

Submitted on
May 1, 2008
Image Size
1.1 MB
Resolution
1006×4068
Thumb

Stats

Views
24,476 (2 today)
Favourites
754 (who?)
Comments
193
Downloads
136
×