Shop Mobile More Submit  Join Login
Aww Dude Extra 2: Style by AmukaUroy Aww Dude Extra 2: Style by AmukaUroy
WANNA READ MORE? Aww...Dude Episode List!



*********************************************************************************************************************************************

I never take offence to comments like those, since I know it's true, but whenever I think about making them more detailed like actual manga- I always think they'd be more suited for ACTUAL events, not our stupid shenanigans we do.

Can you imagine hardcore serious faces talking about how Cody vomited on his sister's white dress for prom night [cuz he thought it was a towel] one night when we were drinking and we tried washing it with bleach and hot water, but we didn't know it would shrink?

No, cuz it would be silly. So, simple faces are more easy for me to manipulate into the extreme emotions I sometimes draw on them.

That's basically it.
Add a Comment:
 
:icon1deathgod:
1deathgod Featured By Owner Nov 1, 2014  Hobbyist Writer
:rofl:
Reply
:iconnightshadoe:
Nightshadoe Featured By Owner Jun 15, 2014  Hobbyist General Artist
You awful person, making me attracted to people I don't know! xD 
Dat Blake tho....:icondatassplz:
Reply
:icontemptydfx:
TemptydFX Featured By Owner Apr 4, 2014  Student General Artist
You made it so serious XD
Reply
:icontori-33:
Tori-33 Featured By Owner Sep 23, 2013  Student Digital Artist
Blake.... loos.....hawt :D
Reply
:iconshadowrunner2323:
shadowrunner2323 Featured By Owner Sep 2, 2013  Hobbyist Traditional Artist
i like your style.
Reply
:iconamukauroy:
AmukaUroy Featured By Owner Sep 6, 2013  Student Traditional Artist
:la: Thank you!
Reply
:iconsupernovadragon:
SUPERNOVADRAGON Featured By Owner Aug 19, 2013  Hobbyist Writer
XD Explains so much
Reply
:iconafanasi-wolf:
Afanasi-Wolf Featured By Owner Jun 24, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Man I have a complex with style. But that one drawing I did I didnt care about style just anatomy. Amuka I like your style or your way of drawing just as it is.
Reply
:iconjessse020:
Jessse020 Featured By Owner Jun 17, 2013  Student General Artist
KEEP THE SILLY STYLE! It suits your type of comic more and makes it look funnier.
Reply
:iconproxymasacare:
ProxyMasacare Featured By Owner Jun 8, 2013  Hobbyist Artist
I think your characters look fine.
Reply
:iconnyxsilentguard:
nyxsilentguard Featured By Owner Apr 26, 2013
lol, it's hilarious. Especially because it made me wonder who the hell asked for more details...she/he must be interested in your friends looks =w=' *somehow became a psy-analysis prodigee*... ... Blake's very well drawn by the way *tip toe's away*

...

yup, seems legit...
Reply
:iconbreakaway95:
Breakaway95 Featured By Owner Apr 25, 2013  Hobbyist
Idiot senses tingling = best qoute from Aww Dude :D
Reply
:iconshadowmarialove:
shadowmarialove Featured By Owner Apr 14, 2013  Student Writer
ha? You're artwork is amazing, well at least you can see it when I draw it comes out in weird shapes....I try drawing rings, a fudgin flower come out...dunno how it just happens.
Reply
:iconricaanne13:
ricaanne13 Featured By Owner Apr 14, 2013
BLAKE! Too adorable :iconspazhugplz: :icondragonhugplz:
Reply
:iconnyxsilentguard:
nyxsilentguard Featured By Owner Apr 6, 2013
I had to laugh at every face ^^'...that still counts as mentally sane right ^^''?
Reply
:iconthe-7th-star:
The-7th-Star Featured By Owner Mar 20, 2013  Student General Artist
why is Dei in arizona?
Reply
:iconxdb5:
XDB5 Featured By Owner Feb 20, 2013
Oh come on draw serious shiz like this you know when you dont have anything to put up, it would make everyone's day
Reply
:iconsitimeowmeow:
SitiMeowMeow Featured By Owner Feb 7, 2013  Hobbyist General Artist
I freaking laughed throughout this comic xDDDDDDDDD
Reply
:iconazher00uzumzki:
azher00uzumzki Featured By Owner Jan 31, 2013
XD this was the best funny thing! And P.s the reason i continued with the first comic until now is the simple drawings! the small characters and what else ......its cool
Reply
:iconlilybear93:
lilybear93 Featured By Owner Jan 10, 2013
lol funny as hell!
Reply
:iconshoujoeyes17:
shoujoeyes17 Featured By Owner Dec 6, 2012  Student Traditional Artist
This is my absolute FAVORITE!
Reply
:iconneh113:
NEH113 Featured By Owner Dec 3, 2012
Idiot senses tingling
Reply
:icondaydreamer5656:
DayDreamer5656 Featured By Owner Nov 15, 2012  Hobbyist Digital Artist
stick to ur style man. stick to it
Reply
:iconxeno667:
Xeno667 Featured By Owner Oct 25, 2012
ohh geez how did I miss this one... I get it now. haha
Reply
:iconnatapocalypse:
NatApocalypse Featured By Owner Sep 25, 2012  Hobbyist General Artist
Yep, stick to your style. Though that one panel with Blake...looks pretty good. *____*
Reply
:iconyobang:
YoBang Featured By Owner Sep 2, 2012  Hobbyist Digital Artist
XD FAV XD
Reply
:iconakiyata:
Akiyata Featured By Owner Aug 16, 2012  Hobbyist General Artist
Yeah...not as funny in that style :XD: Though Blake looks really cute.
Reply
:iconprotodramon:
Protodramon Featured By Owner Aug 9, 2012  Student Digital Artist
Dei lost his cat-ears
Reply
:icondreamlandwarrior:
DreamLandWarrior Featured By Owner Oct 4, 2012  Hobbyist General Artist
they're dog/wolf ears
Reply
:iconprotodramon:
Protodramon Featured By Owner Oct 4, 2012  Student Digital Artist
Oh...... That would make more sense in relation to his presonality
Reply
:icondreamlandwarrior:
DreamLandWarrior Featured By Owner Oct 4, 2012  Hobbyist General Artist
i act just like dei in reality and i'm called "wolf"
Reply
:iconprotodramon:
Protodramon Featured By Owner Oct 4, 2012  Student Digital Artist
XD You seem a lot nicer online if you act like Dei in real life
Reply
:icondreamlandwarrior:
DreamLandWarrior Featured By Owner Oct 4, 2012  Hobbyist General Artist
Everyone can ly on the internet
lots of people swear online
but they never swear in reality
Reply
:iconprotodramon:
Protodramon Featured By Owner Oct 4, 2012  Student Digital Artist
I know. I try not to say anything I wouldn't in real life
Reply
:icondreamlandwarrior:
DreamLandWarrior Featured By Owner Oct 4, 2012  Hobbyist General Artist
ok
btw
DIGIMON RULEZ
PUT THAT ON YOUR FACEBOOK!!
Reply
(1 Reply)
:iconmegaanimefreak7:
MegaAnimeFreak7 Featured By Owner Jul 10, 2012  Student Digital Artist
God help us...

Aha ha ha ha ha ha ha ha ha!!! XDD :iconmonkeylaughplz:
Reply
:iconmialinda99:
Mialinda99 Featured By Owner Jun 30, 2012
OMFG the power rangers are back!!! that's what i thought... because of the drama
Reply
:iconstatiquesagitta:
statiqueSagitta Featured By Owner Jun 21, 2012
I agree with the deviant near me. Even I, cold hearted crazy Pokemon chick, have to admit Blake is FREAKIN' ... er.. um..niii~iice :eyes:
:iconspongeinamericaplz:
Reply
:iconxdb5:
XDB5 Featured By Owner Jun 19, 2012
Oh and is it me or did a LOT of ppl here say that blake was H.O.T.?
Reply
:iconxdb5:
XDB5 Featured By Owner Jun 19, 2012
you know peeps
if you tip your computer back some on the third to last panel it looks like yoru's blushing and doing the Ash Ketchum(Pokemon) sigh-thing
Reply
:iconmokkunchan:
MokkunChan Featured By Owner Jun 19, 2012
i like the simple art better because you can manipulate the expression XD they look funnier like that :3
Reply
:iconflyingxmintxkalee:
FlyingxMintxKalee Featured By Owner Jun 15, 2012  Hobbyist General Artist
Erm... is it wrong I almost fangirl-squeed when I saw Cody? And then continued to smirk like an idiot when I saw the other guys? (So I didn't alarm the people around me :XD:)
Reply
:iconamanda-the-human:
Amanda-the-Human Featured By Owner May 2, 2012  Student Digital Artist
omg :XD: that's hilarious :rofl:
Reply
:iconslitsandchewy4ever:
SlitsandChewy4ever Featured By Owner Apr 8, 2012
Normally when i read your comics they give off a "childish" vibe. but this one just felt like....like...i don't know...stupid? gay?
xD
no offence
Reply
:iconamukauroy:
AmukaUroy Featured By Owner Apr 13, 2012  Student Traditional Artist
lol gay? oh my, well thats ok, im not drawing them like that
Reply
:iconslitsandchewy4ever:
SlitsandChewy4ever Featured By Owner Apr 13, 2012
It was still funny, I've read it more than five times. xD
Reply
:icongambling-master:
gambling-master Featured By Owner Apr 3, 2012
I like your art just the way it is, but lol i like all of your art :) keep up the awsome work!
Reply
:iconanime1ninja:
anime1ninja Featured By Owner Mar 4, 2012
you should've made the dress thing into a comic if u didnt lol that sounds ridiculous u guys should have like a reality tv show or something :0
Reply
:icon26nitonic:
26nitonic Featured By Owner Jan 20, 2012  Hobbyist General Artist
looks like u've got a case of "every-little-thing-is-a-problem-itis" dont worry though a doc might be able to fix it(the quack kind that is) but u can handle it right:)
Reply
:iconleoyun:
Leoyun Featured By Owner Dec 8, 2011  Hobbyist Traditional Artist
oh wow that was just..... scary.
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
July 1, 2011
Image Size
1.8 MB
Resolution
536×4680
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
33,824
Favourites
1,823 (who?)
Comments
417
Downloads
132
×