Shop Mobile More Submit  Join Login
Aww Dude... Ep 23 [Truth's Out] by AmukaUroy Aww Dude... Ep 23 [Truth's Out] by AmukaUroy
WANNA READ MORE? Aww...Dude Episode List!



*********************************************************************************************************************************************

So... these two girls happened to be visiting the area I work in, and they saw a picture I drew for our tip jar, they asked the nearby waiter [who happened to be Cody] and asked if "Yoru-sama" drew it. Now, only my closest friends in real-life call me "Yoru," so Cody, thinking they were my friends, gave them my address...

and then my life fell apart....

I was pretty much exiled from my friend's lives for over a week [Jake was gonna take the blame with me, but I told him there was no reason for the both of us to go down burning]

Needless to say, it effin' sucked....
Add a Comment:
 
:icon1deathgod:
1deathgod Featured By Owner Nov 1, 2014  Hobbyist Writer
Yeah . . . :petting:
Reply
:iconkites1224:
Kites1224 Featured By Owner Sep 5, 2014  Hobbyist
DAAAAAAAAAAAAAMN
Reply
:iconsir-herp:
Sir-Herp Featured By Owner Feb 14, 2014  Student General Artist
I... wow. Dang, that's awkward, to say the least. Ouch.
Reply
:iconmysterywind99:
MysteryWind99 Featured By Owner Sep 15, 2013
Oh wow have they seen them?
Reply
:iconellycoo:
EllyCoo Featured By Owner Jul 24, 2013  Hobbyist General Artist
._. Well did you see that.
Reply
:iconafanasi-wolf:
Afanasi-Wolf Featured By Owner Jun 24, 2013  Hobbyist Traditional Artist
dang bro that's tough.
Reply
:iconthewildwitch:
TheWildWitch Featured By Owner Jun 8, 2013  Hobbyist General Artist
Dei's conclusion = The conclusion that my entire school ("except" for my friends) come to when my friends and I talk about anime/manga.
Reply
:iconmichaelachua:
MichaelaChua Featured By Owner May 9, 2013  Hobbyist Traditional Artist
No, no~!

I like Dei!

:<
Reply
:iconshadowmarialove:
shadowmarialove Featured By Owner Apr 14, 2013  Student Writer
Yoru-sama? pffttt hahaha did they seriously say that? Like seriously?
Reply
:iconriolutae:
Riolutae Featured By Owner Apr 14, 2013  Student General Artist
Awww...don't really know what to say to that...I'm just glad they forgave you [or so I think...], I suppose.
Reply
:iconnyxsilentguard:
nyxsilentguard Featured By Owner Apr 6, 2013
So Jake knew from the beginning, also why in the world would they ignore you before having seeeeeeen your work first ><'?
Reply
:iconalex829:
Alex829 Featured By Owner Mar 1, 2013  Hobbyist Digital Artist
~shakes head~ I feel for you dude, but thats what happenes on deviantart
Reply
:iconxdb5:
XDB5 Featured By Owner Feb 20, 2013
Lots of fans are saying that they wouldnt do this to you if they got the chance, be glad that i've only ever been to arizona once (and that wasnt even planned, we were visiting navada) i would've done the same as these women and more, much more.
Reply
:iconyandareyuzukiyami:
YandareYuzukiYami Featured By Owner Jan 11, 2013
It still kills me when Dei comes to the conclusion that you were drawing pron of them~
Reply
:iconlilybear93:
lilybear93 Featured By Owner Jan 10, 2013
lol dei took it better then i expected.....nevermind
Reply
:iconday-night-sleeper:
Day-night-sleeper Featured By Owner Jan 7, 2013  Hobbyist General Artist
I would totally go to where you live, and hug Dei-dei!
Reply
:iconbluebutterfly251:
bluebutterfly251 Featured By Owner Jan 6, 2013  Student Traditional Artist
>w< hahahahaha!!! man i wonder if that always happened after that...hopefully your friends are cool with it right now....
Reply
:iconyami-horus:
Yami-Horus Featured By Owner Jan 4, 2013  Student General Artist
^^U .... (Maybe I should start using my real name in facebook... (my classmates ccould tell my online friends where I live and I'm a writer-in-training! ) )
Reply
:iconkiryuyukki:
KiryuYukki Featured By Owner Nov 30, 2012
Wow. If i was in your shoes, i'd cry -.- thats really creepy and id probably piss my pants.... and then chase them away with a spork. But seriously, if i was there at the diner, i wouldnt go to your house, id probably just leave a note or something for you. I would say give it to Cody but, as funny as he seems, I fear that it wouldnt go well. c:
Reply
:icontsukatsujin:
TsuKatsujin Featured By Owner Nov 13, 2012
So have they seen the comics yet?
P.s My friend Nickie said "We're comin next!"
lol
Reply
:iconamukauroy:
AmukaUroy Featured By Owner Nov 14, 2012  Student Traditional Artist
:nod: I had to tell them the entire situation and get their approval to continue
Reply
:icontsukatsujin:
TsuKatsujin Featured By Owner Nov 14, 2012
Sweet well I'm glad you can still post :D ya'll make my day
Reply
:icontornadometvolcano:
TornadoMetVolcano Featured By Owner Nov 9, 2012  Hobbyist Traditional Artist
...can me and other my friend "aww dude fans" come over too o-o just an autograph xD ur like a hero for me and our gang <(o.o<)
Reply
:iconamukauroy:
AmukaUroy Featured By Owner Nov 10, 2012  Student Traditional Artist
lol thatd be cool
Reply
:icontornadometvolcano:
TornadoMetVolcano Featured By Owner Nov 11, 2012  Hobbyist Traditional Artist
:]
Reply
:icontheendofheart:
TheEndofHeart Featured By Owner Oct 28, 2012
So you didn't tell your friends you drew comics about your wacky adventures?
LOL
Reply
:iconmtlgrl92:
MtlGrl92 Featured By Owner Sep 23, 2012
god thts crazy! if i ever saw you or any of the guys from aww dude (if i regognized you) id probably tell u i love ur comics i wouldnt track down where u live lol u got like beiber status fans
Reply
:iconzerbapaint:
ZerbaPaint Featured By Owner Sep 10, 2012  Student General Artist
:facepalm: Pyschotic fangirls
Reply
:iconakiyata:
Akiyata Featured By Owner Aug 16, 2012  Hobbyist General Artist
I would seriously LOVE to meet you guys :XD: Omg, that would be awesome. lol I could see your sit-com life in real live action. lol
Reply
:iconprotodramon:
Protodramon Featured By Owner Aug 9, 2012  Student Digital Artist
Unfortunately, Dei's math adds up pretty well
Reply
:iconmialinda99:
Mialinda99 Featured By Owner Jun 30, 2012
if only your friends call you yoru the how do other people call you?
Reply
:iconwetts2:
wetts2 Featured By Owner Jun 7, 2012  Hobbyist Artist
why sama? they Japanese freaks XD
Reply
:iconnoxcain:
NoXCaiN Featured By Owner May 16, 2012  Hobbyist General Artist
...those girls were... a bit insane (bit?)...who am I kidding XD lolololll
Reply
:iconnafanua123:
Nafanua123 Featured By Owner May 16, 2012  Hobbyist General Artist
aww lol well, I don't think I'd ever drive at your house or anything but it would be cool to meet you guys
Reply
:iconko-luv:
KO-luv Featured By Owner May 11, 2012  Hobbyist
Well, ya had that one comin'.
Reply
:iconshizuka-riuko:
Shizuka-Riuko Featured By Owner Apr 25, 2012  Student General Artist
I'm doing the same, but my friends don't care about it, even more the're always saying "hey draw that we have done today" or things like that.
But I'm not popular xDD
And maybe i could stalk you in a con no in real-life xD
Reply
:iconmidnightwriter16:
midnightwriter16 Featured By Owner Apr 8, 2012  Student Traditional Artist
lmfao the sad thing is, if my friends came to that conculsion (all girls), they'd be perfectly fine with it.... probably because they're all artists too hahaha
Reply
:icons0ngsparr0w:
S0ngSparr0w Featured By Owner Mar 21, 2012   Traditional Artist
:iconfacepalmplz: They bring shame to us fans. First of all, you NEVER go to a house of a person you admire but don't know. That's the worst way to invade their privacy. Second, you don't do it unannounced. And third, YOU DON'T DO IT EVER!

That is all.
Reply
:iconphasmastrange:
PhasmaStrange Featured By Owner Feb 12, 2012  Hobbyist General Artist
I doubt I would actually visit you if I were in the area, but if I actually met Dei, I'd probably beat him, no regrets.

He makes me want to kill something.
Reply
:iconamukauroy:
AmukaUroy Featured By Owner Feb 12, 2012  Student Traditional Artist
To be honest, I dont want to meet you either
Reply
:icon26nitonic:
26nitonic Featured By Owner Jan 20, 2012  Hobbyist General Artist
man ur friends...
Reply
:iconclockwise135:
clockwise135 Featured By Owner Dec 21, 2011
Your creations make me feel warm and fuzzy :3
Reply
:iconomgcmd101:
omgcmd101 Featured By Owner Nov 6, 2011
I really really hate fan groupies like that. So I keep my good artwork to myself. *hides in corner*
Reply
:iconchocolateball1:
ChocolateBall1 Featured By Owner Oct 28, 2011  Hobbyist Artist
Jake is my favourite, ha.

And god, that must suck to be ostracized like that. Then again, it would be nice not having to juggle time between friends for once...
Reply
:iconkittychow:
KittyChow Featured By Owner Oct 15, 2011  Student Artisan Crafter
holy crap dude. xD but you have to think about it, you knew it was gonna happen sooner or later xD shit like this always happens. sooner or later. lol
Reply
:icontexanbabe247:
TexanBabe247 Featured By Owner Oct 21, 2011
Mhmm :3 Your just too popular.
Reply
:iconchaos7theory:
Chaos7Theory Featured By Owner Oct 2, 2011  Hobbyist Traditional Artist
Aww... Did they end up ever coming to an understanding of what your write/draw about, and have they ever actually looked at any of your work at all yet?
Reply
:iconchristychan10:
ChristyChan10 Featured By Owner Oct 2, 2011  Student Traditional Artist
"I was too sacred to tell you guys"?
Sacred as in holy?
Reply
:iconmegaanimefreak7:
MegaAnimeFreak7 Featured By Owner Jul 10, 2012  Student Digital Artist
It's a typo. He meant scared.
Reply
:iconcrunchy-toast:
crunchy-toast Featured By Owner Sep 26, 2011  Hobbyist Traditional Artist
dei thinks the worst as always....
Reply
Add a Comment:
 
×
Download PNG 520 × 7048




Details

Submitted on
July 1, 2011
Image Size
3.7 MB
Resolution
520×7048
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
41,309 (2 today)
Favourites
1,742 (who?)
Comments
752
Downloads
271
×